Groepslessen

Vraag een gratis proefles aan! Bekijk lesrooster

Body Shape

Body Shape is een gevarieerde groepsles waarbij gewerkt wordt aan de conditie en spierversteviging. Body Shape is voor iedereen die toe is aan een nieuwe uitdaging en effectief aan zijn/haar conditie en spieruithoudingsvermogen wil werken. Met Body Shape werkt u snel en effectief aan uw doelstellingen onder leiding van gemotiveerde en enthousiaste instructeurs. Door middel van een warming up met eenvoudige aerobics pasjes wordt er gewerkt aan de conditie. Vervolgens wordt er verder gegaan met gevarieerde spierverstevigende oefeningen, hierbij wordt gebruik gemaakt van verschillende materialen. De les wordt afgesloten met een ontspannende cooling down.

Pilates

Pilates is een trainingsmethode met oefeningen voor het gehele lichaam. Het bestaat uit grondoefeningen voor buik, billen, benen, rug en armen. Pilates richt zich ook op een stevige en stabiele rug, daarom is Pilates geschikt voor beginners en gevorderden maar ook mensen met rugklachten. De sleutelwoorden bij Pilates zijn: stabiliteit, flexibiliteit, lichaamsbeheersing en ademhaling. Geschikt voor iedereen die zijn lichaam in vorm wil krijgen of behouden.

Fitness Dance Aerobics

Fitness Dance Aerobics is een nieuw en compleet andere benadering van groepstraining die zich momenteel heel snel verspreid over de hele wereld. Fitness Dance Aerobics deelnemers tekenen letters en cijfers met hun voeten tijdens het beoefenen van een energieke cardio workout. Het concept dat geschikt is voor elke leeftijd schrijft al dansend de letters en cijfers zoals bijvoorbeeld de L,3.J K en vele andere combinaties op de vloer

Zumba

In een Zumba les worden eenvoudige danspasjes combineert met intensieve fitnessbewegingen op vrolijke Latin muziek. Tijdens de opzwepende danspassen vergeet u helemaal dat u met een intensieve workout bezig bent!

Iedereen kan in de les op eigen niveau meedoen.

Body Pump

Body pump is een vorm van aerobics waarbij je op muziek alle spieren onder handen neemt met behulp van gewichten en halters. De nadruk ligt op krachttraining, uithoudingsvermogen en verbranding. Het aantal kilo’s waar u mee traint bepaalt u zelf, hierdoor is deze les voor iedereen geschikt.

 

Fysio Bal

Bij de oefeningen op deze instabiele bal moet uw lichaam extra hard werken om de workout goed uit te kunnen voeren en tegelijkertijd in balans te blijven. Door bijvoorbeeld armoefeningen zittend op de bal te doen, train u ook uw buikspieren. Bovendien leert u beter met uw evenwicht om te gaan. dit verbetert uw houding. Deze manier van training is ook goed bij blessures of revalideren.

Hiphop volwassenen & Tiener Hiphop 
(6-14 jaar)

Hiphop is een dansstijl die bestaat uit een combinatie van jazzdance en aerobics. Deze dansvorm wordt dan ook beoefend op hiphop en R&B muziek. Hiphop is nog steeds erg populair, voornamelijk jeugd kiest deze explosieve vorm om echt eens lekker uit hun dak te kunnen gaan. Gedanst wordt op de dit moment populaire artiesten/songs.

 

 

Bootcamp

 

 

Bootcamp

Bij Bootcamp ligt het accent op het vergroten van kracht, snelheid, uithoudingsvermogen en vetverbranding. Je traint in de natuur o.a. met behulp van banken, trappen, heuvels, boomstammen en het eigen lichaamsgewicht.

Bootcamp is een zeer effectieve trainingsmethode om snel fit te worden, vet te verbranden en met plezier! Het programma is geschikt voor alle fitnessniveaus en leeftijden, voor vrouwen en mannen, en is uitdagend voor iedereen.

Peuterdansen

Een gevarieerde groepsles voor kinderen in de leeftijd van 2,5 - 6 jaar. Tijdens iedere les wordt er op muziek gewerkt aan de conditie van uw kind. Naast het aerobics gedeelte worden er diverse andere bewegingsvormen en spelvormen gedaan waarin de kinderen hun energie kwijt kunnen.

<